Saturday, August 4, 2012

Awwww...słodko mi.

Cześć ludki :)
Dzisiaj było u mnie wielkie sprzątanie.!Mama pojechała na działkę więc skorzystałam z okazji (i żeby się troszkę podlizać) posprzątałam cały domek..jestem z siebie dumna,chyba nigdy nie zrobiłam takiej rewolucji: WSZYSTKO LŚNI.! 
Sprzątałam od 11 do 17 ale się udało. ;) Przed tym wszystkim zapodałam sobie porcję kofeinki w postaci kawy z bitą śmietaną i posypką do deserów..omnomnom <33


Moja kawusia...awww.. *.*

Po tej wielkiej rewolucji poszłam do kina na Madagaskar 3...niby dla dzieci ale było sporo dorosłych..film śmieszny..jak dla mnie tylko śmieszny.Może wyrosłam.?
Po kinie mama do mnie zadzwoniła i pochwaliła mnie i wgl.,potem powiedziała że coś dla mnie ma..już się boję co.  :o

A teraz zajadam się  lodami..z bitą śmietana oczywiście i posypką do deserów.Mam jakąś fazę na bitą śmietanę... C;
Wstawiam moje lody .


 Dzisiaj jak sprzątałam znalazłam starą kredkę i namalowałam sobie kotka..mrauu.
 I tak sobie chodziłam.I nawet zdjęcia zrobiłam. xd

Patrzcie.!Mam wąsiki ;3

Tu też..ale trochę inne :3 


                   A teraz sobie słucham Default-It only hurts. Tu macie linka;      
Na tym skończę tą notkę. :)
     Do jutra. xoxo

2 comments:

  1. Bardzo ciekawy blog:) będę częściej zaglądać:) Zapraszam no mój : http://wszystko-na-blogu-nati.blogspot.com/

    ReplyDelete