Monday, August 13, 2012

Taekwondo My Life



Cześć ludki ;]
Dzisiaj notka częściowo o mnie.A mianowicie o moim zainteresowaniu czyli taekwondo:sztuka walki dla tych co nie wiedzą.Trenuję od 1,5 roku i jaram się TAEKWONDO..tak jak różnymi innymi rzeczami (których jest duużo jak wiecie).. xd  Ostatnio będąc na zawodach zdobyłam brązowy medal na mistrzostwach polski. :]

A dzisiaj miałam wakacyjny trening z moimi dziewczynami,rozciąganie itd. 

Z Julką szpagaty.Wyszłam potwornie ale nie to się liczy. xd

Z dziewczynami w przerwie między rozciąganiem.
BÓ..nie zdążyłam się schylić i wyszło jak wyszło.

Oliwia puściła jakieś discopolo a ja byłam tym trochę zażenowana. LOL ;)
I na koniec solówka- szpagat.Aż się nie mogę nadziwić że w środku
wakacji mogę sobie tak od tak zrobić szpagat.LOL ..xd

No więc bardzo udany dzień,szkoda że wszystko mnie boli.. ;( Chyba obejrzę sobie jakiś film..może "Marley i ja".? Albo nie bo znowu się poryczę na końcu. xd 

A i jeszcze smutna nowinka: jadę nad morze w  środę.Więc chyba przez 10 dni nie będzie notek..BÓÓ..Wytrzymacie.?Ale za to będą fajowe zdjęcia z nad morza. ;]


No comments:

Post a Comment