Friday, August 3, 2012

Vansy i Galxy

A więc tak,ostatnio widziałam gdzieś w internecie takie połączenie: Vansy i Galaxy <legginsy> ;)
Myślę że może to fajnie wyglądać,ale ja bym jeszcze dodała bejsbolówkę,czarną albo czerwoną.
A wy co o tym myślicie.?Niedługo idę na poszukiwania tych legginsów..macie pomysł gdzie.?Chyba zacznę standardowo od allegro..



Co sądzicie o takim połączeniu.?Mnie  się podoba.Jutro namawiam mamę na zakupy :)

Że tak z buta wejdę..doszłam do wniosku,że wakacje strasznie zmieniają ludzi.Ja na przykład widzę jak sama się zmieniam..styl,upodobania itd.
Nawet inaczej myślę.. ;) Ale chyba dobrze że się zmieniamy..możemy w końcu znaleźć prawdziwych siebie..

Tak mnie jakoś wzięło na przemyślenia..więc nie będę kończyć mojej wypowiedzi,sami ją sobie skończycie.Ja idę jeść lody..z bitą śmietaną i polewą. omnomnom <33









Dobranoc miśki ;3 Agata. xoxo

No comments:

Post a Comment