Saturday, August 11, 2012

W domciu najlepiej :3

Cześć Kotki <3

Już jestem w domciu po długiej podróży z mazur.Jak co roku spotkałam się  z Weroniką i zrobiłam jej seszyn. xd Szkoda że nie mogę wstawić wszystkich zdjęć. ;(


Na jednym ja <już w domku> a na drugim Weronika.

Mam straszną ochotę na kakałko. xd Chyba sobie zrobiem.
Ale chciałam powiedzieć tak właściwie że ostatnio mam jakieś fazy na czarno białe zdjęcia. :)
Więc wstawiam wam te z mazur.

Seszyn na torach. xd Może jutro wstawię więcej zdjęć.. :)


 Jak tylko wróciłam do domu obejrzałam "Dorian Gray" oczywiście gra tam Ben Barnes <3 JARAM SIĘ NIM.
Film super,trochę straszny ale mam fazy na niego..i będę go oglądać z tysiąc razy.. xd
Wklejam wam też zdjęcia natury. :)











To tyle na dziś ;) U mnie zaraz będzie burza a muszę jechać na działkę. LOL.. xd
Oby mnie piorun nie strzelił bo notki nie będzie. ;(

Kapsel od tymbarka na dziś: DASZ SIĘ SKUSIĆ?

No to na razie,miśki <3 
Agata. xo

No comments:

Post a Comment