Monday, August 6, 2012

Kakałko,muzyczka i... Ben Barnes.! < 3

                                                          Cześć Kotki,

A więc już wyjaśniam o co chodzi w temacie. :)

1.Kakałko
Dzisiaj jak byłam w sklepie to kupiłam kakałko <xd> Deco Moreno,mama mówiła,że najlepsze. Niech będzie.Więc po powrocie zrobiłam sobie kakao z bitą śmietaną- niebo w gębie..Kooocham <3

Ja przy nim to jakieś prześcieradło a on taki boski xd

2.Muzyczka
Chyba cały dzisiejszy dzień słucham muzyki,każdej. xd Nawet radia,chociaż nie przepadam za tym wynalazkiem.. xd Jakoś tak mam zapotrzebowanie na muzykę. ;)

3.I w końcu Ben Barnes... <3
Ben dlatego,że nie oficjalnie kocham Narnię a tam w 2 części wyskauje Kaspian < 3 czyli tytułowy Ben Barnes.Uważam że jest tak seksowny...JARAM SIĘ NIM.!
Dziewczyny same zobaczcie..nie jest sexy.?

JARAM SIĘ BENEM BARNESEM.! <3


Na marginesie dodam że wszystkie zdjęcia które wstawiam,sama przerabiam i łączę żeby nie było że po porostu kogoś kopiuję.. :)
Jutro jadę na cztery dni na mazury a nie wiem jak tam z komputerem ;( Więc nie wiem czy  będą notki..
Muszę iść coś zjeść..LOL.,dobranoc ;*
Aguś xoxo

No comments:

Post a Comment